Eklenti ve IDM\' da 5 aylık olunca sorun yoktu firefoxta. Eklenti güncellenince sapıttı. IDM güncelledim bu seferde html çekmeye başladı. Her anlamda temiz kurulumu yaptığımda da aynısı oldu. Neyse bakalım Build 2\' de filan tekrar deneriz. Ublocktan dolayı firefox\'a geçtim. Bir ara superium denedim ama kendi indirme özellikleri gıcık etti. Belki yine denerim.
[Otomatik güncellemelere izin ver Gizli pencerede çalışabilir Kısıtlanmış sitelerde çalıştır
bu programı çok seviyorum. her sürümü indirip sürekli güncelliyorum. kurulum ve çalışmasında hiç sorun yaşamadım bugüne kadar. bu son sürüm türkçe olmuş sizin emeğiniz ile teşekkür ettim. ama bende şöyle bir şey oluyor nedenini anlayamıyorum. indirip kullanmaya başladıktan random süre sonra pdf açmıyor program. tıklayınca çalışıyor ama menüler falan geldikten sonra pdf i açamadan yanıt vermiyor deyip kalıyor. sonra bakıyorum siz yeni sürüm yayınlamışsınız inidirip devam ediyorum. bu sadece bende mi oluyor acaba? çözümü var mıdır? bazen çok can alıcı zamanda yapıyor kalıyorum öyle.
Firefoxu belki 5 aydır güncellemiyordum, bi güncelleyeyim dedim ve eklentilerde güncellendi. Bir anda indirme yaparken idm sürümü bu indirmeyi desteklemiyor dedi. Neyse IDM güncelledik, şimdide turbobit, rapidgator gibi sitelerde yılların hatası olan dosyaları html olarak indirmeye çalışıyor. Bir kez daha anladık ki çalışıyorsa elleme :) Bunun çözümü var mıdır?