öncelikle çok teşekkür ederim. iki tane reklam engelleyicim var adguard ve orgin malesef çıktığı için bildireyim dedim. ilginiz için çok teşekkürler. yıllardır güvenle bu sitenizi ve fullprogramlarindir.com u kullanıyorum her şey için teşekkür ederim
Eklenti ve IDM\' da 5 aylık olunca sorun yoktu firefoxta. Eklenti güncellenince sapıttı. IDM güncelledim bu seferde html çekmeye başladı. Her anlamda temiz kurulumu yaptığımda da aynısı oldu. Neyse bakalım Build 2\' de filan tekrar deneriz. Ublocktan dolayı firefox\'a geçtim. Bir ara superium denedim ama kendi indirme özellikleri gıcık etti. Belki yine denerim.
[Otomatik güncellemelere izin ver Gizli pencerede çalışabilir Kısıtlanmış sitelerde çalıştır