Artık internet ortamının olmazsa olmaz eklentileri adobe eklentileri ve microsoft eklentisi şimdi tek pakette hızlı ve tek tıkla en güncel haliyle şimdi sizlerin bilgisayarınızda.
Konudaki yöntem klasik ps1 dosyasındaki komutların sfx\'e geçirmekle oluyor.
GPT vs inceletirsin :)
Senin babanın malımı sen değişken isminden tut koddaki tüm satırın aynı olması imkansız babanın malı dediğin şey ne biliyor musun emek verdiğin bir şey yok başkasının Autoit kodunu decompile yaptın hatta decompile nasıl yapılıyor diye attığın mesajların var peki madem bu kadar dürüstsün inancın varsa yemin eder misin sen de Allah korkusu olan yalan konuşmaz kul hakkı yemez alışmışsın milletin çalışmasını çalmaya.
Google Chorome Çevrim içini bile arayüzünü aynı benzetmişsin gözün görmüyor mu kendine özgü hiç bir çalışmayı olmayan birisin. Burada bir kaç tane çoluk çocuğun gazı ile gidiyorsun.
Sfx kodu nerde açık kaynak sen Sfx kodunu içeriğini açıp içinden alıyorsun senden başka kimse alıp kullanmıyor ama sen merak edip içeriği alıyorsun yapay zekaya düzenletiyorsun madem çok biliyordun bu kadar basitti niye yapmadın niye bulamadın internetten hayatım da senin kadar boş adam görmedim yalan içine işlemiş milleti kandırmaya devam edin.
Cümle alem hırsız olduğunu biliyor utanmadan sıkılmadan inkar ediyorsun bir insanda karakter olmalı. Daha düne kadar fullprogramindir de normal program paylaşımı yapıyordun başkasının çalışmalarını kodlarını çalarak paylaşım yapıyorsun. Yaptığın işletim sistemleri bile çöp NTLite ile işletim sistemi mi hazırlanır 😂😂 autocad katılımsızını klavye mause ile kurduruyor çalamayınca hazır kodlar olmayınca bir şey yapamıyor decompile yapamayınca öyle oluyor maalesef 😂😂😂
Kurulum autoit yerine sfx komutları ile hazırlandı.
Dolayısıyla virüs uyarıları vs daha düşük olacaktır.
Farkında değilsindir diye yazayım dedim... Bana yeni bir yol gösterdin. Bu yöntem için de teşekkürler. Sfx komutları ve 7z.sfx dosyalarıyla. Tek tıkla katılımsız hazırlıyorum.